tirsdag 19. august 2008

Ønskelistetid

Siden det er en ettårsdag i vente, er det vel tid for ønskeslister. Disse gjelder til jul også ;) Og linkene er bare eksempler. Oppdateres stadig.

Maia:
* Smykkesett/perlesett
* Tegnestifter
* Dukkeseng med pute og dyne
* Høystol til dukka
* Utstyr til jenterommet: gulvteppe (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7), bilder, navneskilt, bord og stoler i barnestørrelse, pynt (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7), lampe
* Flere Schleich-dyr
* Ukulele
* Billedlotto: 1, 2
* Puslespill: 1, 2, 3
* Bøker (den store Luddeboken, Tony Ross: Jeg vil ha smokken min/Jeg vil ikke legge meg, Kokos)
* Vinduskritt
* DVD-er
* CD: Klaus Sonstad - Indianer Cowboy
* PC fra Fisher Price

Klær str 92:
* Ull (t-skjorter, truser, strømpebukser, sokker, longser, lugger, votter, luer, trøyer, jakke, genser, bukse, pysj - vi liker Janus (str 100) veldig godt: prinsesseull, regnbueull, krinkelull, blåfjellull...)
* Fra Nøstebarn (str 98): pysj med fot (evt uten fot), kjole, ribbestrikket ullbukse (stripete), ulltrøyer
* Bukser
* Gensre
* Truser
* T-skjorter
* Kjoler/skjørt/bluser
* Pysjer (helst ull - Joha, Janus, Nøstebarn, Devold..)

* Fotograftime

Felix:
* Store klosser
* Trebiler
* Lastebil
* Tromme (fx fra Kids-Wood)
* Tog- og bilbane fra Kids-Wood med tilhørende tog (evt fra Brio)
* Bankebrett (fx fra Kids-Wood)
* Verktøysett
* Bøker (Tony Ross: Jeg vil ha potta mi/Jeg vil ha mammaen min, Kari Grossmann: se og si)

Klær str 86:
* Ull (bodyer, strømpebukser, sokker, longser, lugger, votter, luer, trøyer, jakke, genser, bukse, pysj - også glad i Janus)
* Bukser (myke og vide)
* Gensre (ikke trange)
* Bodyer (lang og kort erm)
* Pysjer (helst ull - Joha, Janus, Nøstebarn, Devold..)
* Fra Nøstebarn (str 86/92): pysj med fot (evt uten fot), sparkebukse uten fot, ribbestrikket ullbukse (stripete)

* Bilstol
* Fotograftime

Her er en oversikt over produkter fra Kids-Wood, og utsalgssteder: http://www21.top-toy.com/Service?SuccTPL=TTKidswoHomeTPL&lang=N

Ingen kommentarer: